Vrácení nebo reklamace zboží

Jak reklamovat / vrátit zboží

a) Jak postupovat při vrácení nevyhovujícího zboží

Zakoupili jste zboží, které Vám nevyhovuje nebo Vás jednoduše nezaujalo? Nic se neděje! Na vrácení zboží máte 14 dní od převzetí balíčku. Zboží prosím zašlete na níže uvedenou adresu. Do balíčku prosím přibalte informaci, zda požadujete vrátit peníze nebo zboží vyměnit za jiné. Případně můžete využít i náš odstoupení od kupní smlouvy, který si můžete vytisknout, vyplnit a přiložit do balíčku. Vrácené zboží prosím dostatečně zabalte, aby při dopravě nedošlo k jeho poškození

Adresa pro vrácení zboží:

Papero amo, s. r. o.

Na Stavidle 453
686 01 Uherské Hradiště

 

b) Jak postupovat při reklamaci objednaného zboží

Vyskytla se u Vámi objednaného zboží vada nebo nejste spokojeni s jeho kvalitou? Zboží můžete během dvou let od jeho převzetí reklamovat. Reklamované zboží můžete zaslat na uvedenou adresu níže nebo předat na jakékoliv pobočce Zásilkovny (v případě zvolení tohoto způsobu Vás prosíme o zaslání požadavku o reklamační štítek na e-mail   atelier@paperoamo.cz). Do balíčku prosím přiložte vytisknutý a vyplněný reklamační protokol. V případě, že nemáte tiskárnu, prosíme Vás o sepsání potřebných údajů k vyřízení reklamace rukou na papír.